Alt

Hrana bogata s kalijem preprečuje izgubo mišične mase z leti

Hrana bogata s kalijem preprečuje izgubo mišične mase z leti

Z leti izgubljamo mišično maso. To je pojav, ki se mu nihče ne more izogniti. Relativno se zviša delež maščob in zmanjša se nam bazalni metabolizem. Oboje želimo vsaj upočasniti, če že ne moremo preprečiti, da ohranimo zdravje in kvaliteto življenja. To lahko morda storimo z uživanjem alkalne hrane, bogate s kalijem.

Dawson-Hughes idr. (2008) so v svoji raziskavi ugotovili, da imajo osebe, ki uživajo alkalno hrano bogato s kalijem veliko več puste telesne mase (mišic), kot pa osebe, ki imajo v svoji prehrani za polovico manj kalija. Rezultati so bili celo tako prepričljivi, da lahko zaključimo, da je uživanje kalija, poleg vadbe za moč, eden izmed najboljših načinov preprečevanja izgube mišic s staranjem.

Med alkalno hrano, bogato s kalijem pa štejemo:

  • sladkek krompir,
  • avokado,
  • banane,
  • stročji fižol,
  • špinačo,
  • brokoli.

 

Viri:
McArdle, W.D., Katch, F.I. in Katch, V.L. (2015). Exercise Physiology: Nutrition, Energy and Human Performance (8th edition). Baltimore: Wolters Kluwers Health.
Dawson-Hughes, B., idr. (2008). Alkaline diets favor lean tissue mass in older adults. Am J Clin Nutr, 2008; 87, 662.

Preberite še

view
Umetna sladila in njihovi učinki na izgubo telesne teže

Umetna sladila in njihovi učinki na izgubo telesne teže

Umetna sladila in vloga pri izgubi telesne teže Kako je možno, da ima dietna Coca-cola skoraj nič kalorij? Vse tiste energijske pijače brez sladkorja in sladke proteinske čokoladice s tako malo...

Preberi več
view
Nizkokalorične diete podaljšujejo življenjsko dobo

Nizkokalorične diete podaljšujejo življenjsko dobo

V 6-mesečni raziskavi so Heilbronn in ostali (2006) ugotavljali, kakšen je vpliv nizkokaloričnih diet na ljudi s prekomerno telesno težo (BMI 25-30). 

Preberi več
view
Kofein pred vadbo lahko poveča kurjenje maščob

Kofein pred vadbo lahko poveča kurjenje maščob

Uživanje kofeina pred vadbo lahko poveča porabo maščob med vadbo nizke do srednje intenzivnosti, ter ohranja glikogen. Poleg tega kofein izboljša tako dolgotrajno kot kratkotrajno vzdržljivost,...

Preberi več