Blog

Blog

view
Raztezanje in "muskelfiber"

Raztezanje in "muskelfiber"

Ne, raztezanje po vadbi ne vpliva na zmanjšanje t. i. "muskelfibra" dan ali dva po treningu.

Preberi več
view
Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Tudi krompir je lahko naš "prijatelj" med hujšanjem in izgubljanjem maščobe, le pripraviti ga moramo pravilno. Krompir skuhamo in ga ohladimo. Ohlajen krompir ima nižji glikemični indeks.

Preberi več
view
Vadba na tešče

Vadba na tešče

Vadba na tešče je zaželena, če je vaš cilj izguba telesne maščobe. Treniranje zjutraj, pred zajtrkom ali po obroku brez ogljikovih hidratov, dodatno stimulira celice, da energijo pridobivajo iz...

Preberi več
view
Kakšne banane izbrati v trgovini?

Kakšne banane izbrati v trgovini?

Ali veste, katere banane so bolj primerne za vas? Bolj zrele/rumene ali manj zrele/zelene? Izbira je odvisna od vaših ciljev in želja!

Preberi več
view
Kaj določa, koliko "kockic" imajo naše trebušne mišice?

Kaj določa, koliko "kockic" imajo naše trebušne mišice?

Preberi več
view
Boljši vir vitamina C: Limona vs. paprika

Boljši vir vitamina C: Limona vs. paprika

Je limona res najboljši vir vitamina C? Ne. Limona sicer vsebuje kar nekaj (bolj natančno 53 mg na 100 g limon) vitamina C (askorbinske kisline), kar pa še zdaleč ni največ.

Preberi več

Pages

Z nami zmore vsak!

Kateri program je primeren zame?

Z nami zmore vsak!