Alt

Katera hrana znižuje holesterol?

Katera hrana znižuje holesterol?

Vnos živil z določeno vrsto vlaknin zniža celokupni holesterol, tako da zniža LDL (slab) holesterol (na HDL vpliva nima). Posebno učinkovita so živila, ki vsebujejo vodotopne vlaknine. Naj jih nekaj naštejemo:

  • jabolka,
  • slive,
  • pomaranče,
  • korenje,
  • rž,
  • fižol,
  • rjavi riž in
  • grah.

Na drugi strani pa živila z vlakninami, ki niso topna v vodi na holesterol vpliva nimajo. Med te spadajo npr. pšenični otrobi.

Naj omenimo še, da je pri ohranjanju zdravja in nizkega holesterola pomembna tudi primerna telesna vadba. Tudi ta učinkovito in dokazano znižuje holesterol. Da bi zvedli več o vadbah Športne Klinike nam pišite na info@sportnaklinika.si ali pa preko kontaktnega obrazca TUKAJ.

Viri:
McArdle, W.D., Katch, F.I. in Katch, V.L. (2015). Exercise Physiology: Nutrition, Energy, and Human Performance, Eighth Edition. Baltimore: Wolters Kluwer Health.

Preberite še

view
Kako izgleda idealna prehrana nogometaša?

Kako izgleda idealna prehrana nogometaša?

Obstajajo diete za hujšanje, pridobivanje mišične mase, vzdrževanje,.. kaj pa za športnike? Kako npr. izgleda idealna prehrana za nogometaša? Da bi pravilno razumeli potrebe nogometaša moramo...

Preberi več
view
Kaj je glikemični indeks in kako nam pomaga pri hujšanju?

Kaj je glikemični indeks in kako nam pomaga pri hujšanju?

Glikemični indeks (GI) razvršča vsa živila glede na dvig sladkorja v krvi po zaužitju. Vsa živila primerja z glukozo (zelo velik dvig sladkorja v krvi) ter jih razvrsti v tri skupine (nizek,...

Preberi več
view
Zrelost sadja

Zrelost sadja

Bolj kot je sadje zrelo, večji je glikemični indeks. To smo že pisali v blogu #5. Če je sadje manj zrelo, bolj zeleno, kislo, manjši je GI in obratno.

Preberi več