Kako pripraviti testenine z nižjim glikemičnim indeksom?

Kako pripraviti testenine z nižjim glikemičnim indeksom?
Kako pripraviti testenine z nižjim glikemičnim indeksom?

Glikemični indeks določata dva polisaharida; amiloza in amilopektin. Te dva namreč določata kako hitro nam zaužite testenine dvignejo krvni sladkor. Dlje časa, ko kuhamo testenine ali pa jih celo prekuhamo, bolj lepljive postanejo! Razmerje med amilozo in amilopektinom se spremeni in njihov glikemični indeks se poveča - veliko hitreje dvignejo naš krvni sladkor.
Če pa so pripravljene ''al dente'' oz. ravno prav, da ko jih pregriznemo niso še surove v sredini, temveč ravno prav čvrste, pa je glikemični indeks manjši za kar 25%.
Enako je tudi pri ostalih živilih. Na primer, surovo korenje ima GI 20, medtem ko ga ima kuhano kar 50. Pečen krompir pa ima večji GI kot kuhan.

Če skrajšamo in poenostavimo, prekuhana in bolj lepljive se nam bodo bolj verjetno ''nalepile'' kot maščobne obloge, kot pa ravno prav kuhane.:)

Viri:
http://www.montignac.com/en/the-factors-that-modify-glycemic-indexes/
Fodor, A. (2007). Športna rekreacija, prehranjevanje in nekateri psihološki vidiki pri zdravljenju debelosti (Diplomsko delo, Univerza v Ljubljani, Fakulteta za šport). Pridobljeno iz https://www.fsp.uni-lj.si/cobiss/diplome/Diploma22051160FodorArpad.pdf

Sorodne objave
Kako podlaga po kateri hodimo vpliva na porabo kalorij in hujšanje?
Katera vzdržljivostna vadba najbolj vpliva na dvig rastnega hormona?
Dva vitamina, ki krepita naš imunski sistem med napornimi treningi
Katera hrana znižuje glikemični indeks?
Zrelost sadja
Kako pripraviti testenine z nižjim glikemičnim indeksom?
Velikost delcev hranila in ostala makrohranila
Je hladna hrana res nezdrava?
Glikemični indeks
Neaktivni suhi in srčne bolezni
Raztezanje in "muskelfiber"
Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Vam je všeč blog?

Kontaktirajte nas
Enter weight