Dva vitamina, ki krepita naš imunski sistem med napornimi treningi

Dva vitamina, ki krepita naš imunski sistem med napornimi treningi
Dva vitamina, ki krepita naš imunski sistem med napornimi treningi

Ste kdaj imeli občutek, da vam je po napornem treningu padel imunski sistem ali pa ste celo zboleli? Daljši, intenzivnejši trening ali več treningov, lahko povzročijo prav to. Kar do 2 tedna po naporni in stresni vadbi imamo večjo možnost okužbe dihal (nos, žrelo, sapnik). Vendar obstaja način, kako lahko to kljub hladnim zimskim dnem preprečimo. Beri dalje.

Načrtno povečan vnos vitamina C in vitamina E to lahko prepreči. Raziskave so pokazale da vnos omenjenih vitaminov skupaj z ogljikovimi hidrati pred, med in po vadbi okrepi naš imunski sistem in zmanjša možnost za vnetje zgornjih dihalnih poti.

Če te zanima kje najdemo največ vitamina C, si poglej tukaj: BLOG #3

Tukaj pa je naštetih nekaj živil, bogatih z vitaminom E:

  • olju pšeničnih kalčkov,
  • sončnih semenih,
  • mandljih,
  • lešnikih,
  • arašidih,
  • avokadu

 

Viri:
Jeng, K.C.G. idr. (1996). Supplementation with vitamins C and E enhances cytokine production by peripheral blood mononuclear cells in healthy adults. Am J Clin Nutr, 1996; 64, 960.
Nehlsen-Cannarella, S. idr. (1997). Carbohydrate and cytokine response to 2.5 hr of running. J Appl Physiol, 1997; 82, 1662.
Nieman, D.C. idr. (1997). Carbohydrate supplementation affects blood granulocyte and monocyte trafficking but not function following 2.5 hours of running. Am J Clin Nutr, 1997; 66, 153.
Nieman, D.C. idr. (2011). Upper respiratory tract infection is reduced in physically fit individuals. Br J Sports Med, 2011; 45, 987.
Weidner, T.G. idr. (1998). The effect of exercise training on the severity and duration of viral upper respiratory illness. Med Sci Sports Exerc, 1998; 30, 1578.
Arnarson, A. (24.5.2017). 20 Foods That Are High in Vitamin E. Authority Nutrition. Pridobljeno iz https://authoritynutrition.com/foods-high-in-vitamin-e/

Sorodne objave
Kako podlaga po kateri hodimo vpliva na porabo kalorij in hujšanje?
Katera vzdržljivostna vadba najbolj vpliva na dvig rastnega hormona?
Dva vitamina, ki krepita naš imunski sistem med napornimi treningi
Katera hrana znižuje glikemični indeks?
Zrelost sadja
Kako pripraviti testenine z nižjim glikemičnim indeksom?
Velikost delcev hranila in ostala makrohranila
Je hladna hrana res nezdrava?
Glikemični indeks
Neaktivni suhi in srčne bolezni
Raztezanje in "muskelfiber"
Tudi krompir je lahko naš prijatelj

Vam je všeč blog?

Kontaktirajte nas
Enter weight